Czujnik ciśnienia TPMS CUB UniSensor 4.0 Evo E-Type srebrny
Symbol:
Dostępność:
50
szt.
Cena:149.00
szt.
Zamówienie telefoniczne: 32 666 00 55
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
12
Odbiór osobisty0
Paczkomaty InPost12
Kurier (Pobranie)25
Kurier25
Kod kreskowy:
EAN:
4713494987875
Nowa generacja Uni-Sensor EVO-E
Uni-Sensor 4.0 EVO typu E to najnowsza generacja popularnych czujników TPMS serii Uni-Sensor, łącząca najważniejsze zalety poprzedników (obsługę dwóch częstotliwości, zoptymalizowane zarządzanie energią, żywotność) oraz wyróżniająca się zmniejszoną wagą i rozmiarami. W komplecie ze skręcanym aluminiowym zaworem typu Clamp-in (TPMS-17) w szarym kolorze.
Bezprzewodowe programowanie
Nowy czujnik Uni-Sensor EVO-E jest programowany wyłącznie bezprzewodowo. To wygodny i najczęściej wybierany sposób komunikacji z czujnikami TPMS – bezprzewodową obsługę oferują wszystkie programatory marki CUB Sensor AID:
Sensor-AID Pro
Sensor-AID Pro 3.0
Sensor-AID Truck
Sensor-AID 4.0
Sensor-AID 4.0 EVO
Niska waga i niewielkie rozmiary
Dzięki rezygnacji ze styków do przewodowego programowania można było zredukować masę i wymiary czujnika. Wyjątkowo niska waga samego czujnika – tylko ok. 15 gramów – sprawia, że łatwiej jest wyważyć koło.
Dwa zakresy częstotliwości
Czujnik jest dwuzakresowy – oprócz obowiązującej w Europie częstotliwości 433 MHz obsługuje również częstotliwość 315 MHz, która stosowana jest w autach z rynku amerykańskiego.
Wymienny zawór aluminiowy
Zawór nie jest zintegrowany na stałe z czujnikiem – można go łatwo zdemontować i wymienić, pozostawiając sam czujnik. W komplecie z czujnikiem dostarczony jest skręcany zawór aluminiowy TPMS-17. Dzięki ujednoliconemu mocowaniu zaworów na czujniku, w razie potrzeby można wymienić go bez problemu na zawór gumowy Snap-in TPMS-11.
Jeden czujnik do wszystkich aut
Wszystkie czujniki serii Uni-Sensor są uniwersalne. Oznacza to, że każdy czujnik może być aktywowany i wielokrotnie programowany do praktycznie wszystkich pojazdów dostępnych na europejskim rynku i wyposażonych w bezpośredni system TPMS (a dzięki obsłudze częstotliwości 315 MHz zadziała też z autami z rynku amerykańskiego). Do wykonania samej diagnozy stanu czujnika można użyć dowolnego urządzenia diagnostycznego czujników TPMS.
Zamiennik lub duplikat
Czujniki Uni-Sensor EVO-E mogą być używane jako zamienniki dla uszkodzonych lub niedziałających czujników OE (z oryginalnego wyposażenia pojazdu). Nie ma przy tym potrzeby przeprogramowywania komputera w aucie. Czujniki mogą być też zastosowane w drugim komplecie kół, gdzie będą zachowywać się jak czujniki pierwotne. Można je zaprogramować jako zamienniki, które będą pasowały do podanego modelu auta, ale będą posiadały inny numer ID. Można również wykonać duplikat oryginalnego czujnika ciśnienia, przy użyciu tego samego ID.
Zalety czujnika Uni-Sensor
niewielki rozmiar i niska waga - ok. 15 g,
żywotna bateria – może pracować na jednej baterii nawet do 7 lat,
zaczyna działać dopiero po zaprogramowaniu i aktywacji,
obsługa częstotliwości: 433 MHz (Europa) i 315 MHz (USA),
programowalny jako duplikat lub zamiennik,
obsługa do 100 000 przeprogramowań,
programowany wyłącznie bezprzewodowo,
montaż na feldze za pośrednictwem zaworu (aluminiowego lub gumowego),
łatwa wymiana samego zaworu,
normy produkcyjne IC’s oraz ISO 9000.
Niezawodne i oszczędne rozwiązanie TPMS
Wszystkie czujniki ciśnienia Uni-Sensor to idealne zastępstwo dla oryginalnych czujników TPMS. Uni-Sensor funkcjonalnie jest równoważny oryginalnemu czujnikowi OE, a przy tym znacznie od niego tańszy. Dodatkowym atutem jest możliwość przeprogramowania go w razie potrzeby. Czujnik można bezproblemowo zamontować do większości felg, co potwierdzają przygotowane przez wiodących producentów felg listy z dopasowaniem najpopularniejszych czujników do produkowanych przez nich felg.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.